Köszönjük, hogy támogattak minket.
Publicisztika
Bárkik, bárhol – Józsa Márta jegyzete
Publicisztika

Bárkik, bárhol – Józsa Márta jegyzete

Ez a sejtelmes jelszava a kormányfő által bejelentett, árnyalataiban szeptemberben ismertetendő lakásvásárlási programnak. A részletek még kidolgozatlanok, de azt tudjuk, hogy egy garantált bérminimumot kereső embernek két és fél évi jövedelme teljes összegét kell félretennie beugróként.

Téglák – Szénási Sándor jegyzete
Publicisztika

Téglák – Szénási Sándor jegyzete

A digitális köd homályában lapuló gyanús személyeket remélhetőleg kiveti magából a hétezer harcos közösségének immunrendszere, amit már csak az is erősít, hogy maga a klubtulajdonos viszi el neki a hírek esszenciáját.

Totális kontroll, nulla bizalom – Kárpáti Iván jegyzete
Publicisztika

Totális kontroll, nulla bizalom – Kárpáti Iván jegyzete

A Revolut kriptoeszközöket használó magyar ügyfelei számára a kereskedés megállt. A vásárlás, az eladás, a ki- és befizetés, minden befagyott. Aki időben akart volna kiszállni, most nézheti, ahogy az árfolyam esetleg éppen esik, tehetetlenül. Egy valós piacon ez elképzelhetetlen lenne, de itt nem a piac döntött, hanem a politika.

Délibábok – Józsa Márta jegyzete
Publicisztika

Délibábok – Józsa Márta jegyzete

A kormány friss döntése szerint az iskolás csoportok díjmentesen juthatnak el a debreceni Közlekedési Múzeumba. Amely egyelőre látványterveken létezik, egy autópálya melletti szántóföldön lesz belőle valami, ha valaha. Nem mellesleg nem is jár oda tömegközlekedés.

Arató A.: A félreértések elkerülése érdekében

13/02/2024 13:12

| Szerző: Arató András

Tisztelt olvasóim!

A publicisztika szubjektív műfaj, elsősorban a szerző magánvéleményét tükrözi, nem a szerkesztőségét. Az elmúlt napokban megint sok ok volt arra, hogy véleményt mondjunk a közvéleményt joggal felháborító eseményekről.

Nem véletlen, hogy az emberek többségében forr az indulat, így bennem is. Meglehet, éppen a jogos felháborodás eredményezte, hogy az írásomat sokan félreértették, mások szándékosan félreértelmezték. Ezért a korábbi publicisztikámat visszavonom.

Lehetőleg kerülni kell a félreérthetőségükkel indulatokat kavaró szavakat, még akkor is, ha mindig fennáll a valós veszély, hogy a leírt mondatokat szándékosan félremagyarázzák. Azoktól, akiket – akaratlanul is – megbántottam bocsánatot kérek.

Az írás eredeti címének még a publikálása előtti megváltoztatását éppen a félreértések elkerülése érdekében találtam szükségesnek. Sajnos azonban egy technikai hiba következtében - percekre - nem az érvényes szöveg jelent meg.