Magyar Péter lejáratására szánt hirdetésekkel árasztotta el a Youtube-ot a NEM
11/08/2025 12:59
| Szerző: Klubrádió
| Szerkesztő: Bárkay Tamás
Kb. 10 milliót költöttek erre a hétvégén.
Az Orbán Viktor által maximálisan támogatott, Apáti Bence-féle Nemzeti Ellenállás Mozgalom (NEM) a hétvégén újabb hirdetési kampányt indított, ami még az eddigieket is felülmúlja. A három friss propagandavideót összesen kb. 7 millió alkalommal játszotta le a YouTube csak a mostani hétvégén, augusztus 8. és 10. között a Google Ad Transparency Center adatai szerint. Ez nagyjából 10–12 millió forintba került – hívja fel a figyelmet a Telex.
A hirdetések a Facebookon is futnak, de ott egyelőre nem elérhetők róla a publikus adatok – mindenesetre a NEM augusztus 8. előtti egy heti számla itt 36 millió forintot mutat. A hirdetések, ahogy eddig is, Magyar Péter lejáratásával foglalkoznak, és mesterséges intelligencia segítségével készültek.
A NEM által hirdetésekre költött összeg már jóval százmillió forint fölött jár. ölött jár az összeg, amit a mozgalom közösségi médiás hirdetésre költött, viszont hogy honnan van erre pénzük, az rejtély, többször rákérdeztünk, választ sosem kaptunk.
