„1%
A lényeg

Márki-Zay: Egy Fidesz-közeli alapítvány szerint a Telex végig ellenem kampányolt

23/05/2022 12:02

| Szerző: Klubrádió

Márki-Zay Péter, az ellenzék volt miniszterelnök-jelöltje Facebook-oldalán azt írta: egy "fideszes alapítvány" kereste a héten, a Telex elfogultságával kapcsolatban akarták kérdezni, de ettől elzárkózott. Elolvasta viszont a cikket, amelyből az derül ki, hogy még a Mandiner is nagyobb arányban írt róla pozitív hangvételben, mint a Telex – tette hozzá.

Márki-Zay Péter hozzátette: a Telexen megjelent Direkt36-cikk "egyáltalán nem a kampány elfogulatlan történetét tárgyalta, csak az őt lejárató információkat ismertette". A cikkről, amelyben a többi között azt írták, hogy Gyurcsány Ferenc DK-elnök káromkodva akadt ki Karácsony Gergelyre, mert szerinte "ő hozta a nyakukra" Márki-Zayt, itt írtunk bővebben. A Direkt36 összegzése szerint eleve nem volt sok esélye az ellenzéknek, de Márki-Zay és más vezetők "képességbeli hiányosságai" nem segítettek.

A hódmezővásárhelyi polgármester posztjában azzal folytatta: a Telex újságíróit személyesen ismeri és munkájukat nagyra becsüli. Ezzel együtt szerinte tény, hogy tavaly "Lázár Jánossal remek PR-interjút készítettek kellemetlen kérdések nélkül", és ő hiába ajánlgatta, hogy videóinterjúra nyitott lenne, ráadásul neki feltehetnének kritikus kérdéseket is. "Az e heti jól szervezett lejáratókampány mögött viszont inkább az ellenzék egyes csoportjai állhatnak, akik a kampányt is csak akadályozták" – vélekedett.

Írt arról is: leginkább az a rágalom háborítja fel, amely szerint bármilyen kampánypénz nála köthet ki, noha "a most őt támadókat a kampányban is éppen az bosszantotta, hogy nem hagyta őket lopni".

A Márki-Zay által említett cikket itt olvashatják el. Az adatokból egyébként az is látszik, hogy az Origo és a Magyar Nemzet 0 százalékban írt pozitívan az ellenzék miniszterelnök-jelöltjéről, és ezzel nehéz lenne vitatkozni.

(Kiemelt kép: Márki-Zay Péter, Facebook)