"Mutatott problémákat" – mondta az új ügyeleti rendszerről Győrfi Pál
8/02/2024 10:42
| Szerző: Klubrádió
Egy dunaharaszti lakossági fórumon nyilvánult meg ekképp a mentőszóvivő.
Több mint 27 percen át hallgatta egy nő Dunaharasztiban az orvosi ügyelet telefonos automatáját, mielőtt a vonal megszakadt volna – erre a panaszra is reagált Győrfi Pál az új orvosi ügyeleti rendszer anomáliáit tárgyaló lakossági fórumon Dunaharasztiban. Ez az egyik olyan város, ahol február elsejével teljesen felszámolták a helyben elérhető orvosi ügyeletet, illetve azt az Országos Mentőszolgálat vette át telefonos rendszer bevezetésével.

Az Országos Mentőszolgálat szóvivője a Dunaharaszti Online című lap beszámolója szerint megjegyezte: az új rendszer bevezetését „mindenhol félelem övezte”, de mára az „ott élők látják, jól működik”. Győrfi Pál a dunaharaszti lakossági fórumon elismerte: az első hétvége tapasztalatai
mutattak problémákat.
A szóvivő szerint Pest megyében egy műszakban 7 személy látja el az 1830-as ügyeleti telefon hívásait. Volt olyan, amikor egyszerre harmincan várakoztak, és előfordult, hogy többen csak tesztelték a rendszert, amivel feltartották a telefonos ügyeletet. (A 24.hu nyomán)
