Három hónap alatt bő 20 milliót vert el a Facebookon Magyar lejáratására a fideszes Kopasz
17/01/2025 06:07
| Szerző: Klubrádió
| Szerkesztő: Bárkay Tamás
A mini-Megafonnak is beillő Aktuálisnál egyedül a magyar kormány és Orbán Viktor hirdetett többet a Facebookon az elmúlt 90 napban.
Három hónap alatt 20,7 milliót forintot költött Magyar Pétert lejárató videókra A Kopaszt Oszt néven ismert Filep Dávid fideszes influenszerhez köthető Facebook-oldal. Az Aktuális nevű oldal októberben tért vissza közel kétéves hallgatás után – írja a Telex.
A Tisza Párt EP-képviselői is megkapják a magukét a videókban: elhangzik, hogy az Oroszország elleni szankciók miatt drágulnak az élelmiszerek itthon. A rövid videók 1-2 milliós nézettséget produkáltak, általában 3-5 ezer lájk és 1-3 ezer komment érkezett rájuk.

A Meta Ad Library adatai szerint a mini-Megafonnak is beillő Aktuálisnál egyedül a magyar kormány és Orbán Viktor hirdetett többet a Facebookon az elmúlt 90 napban. A kormány 45,5 milliót, a miniszterelnök pedig 22,7 milliót költött hirdetésekre október 14. és január 11. között – teszi hozzá a lap.
