"Nem tudjuk az előző kampányok győztes stratégiájával megnyerni ezt a választást" – vallotta be közönségének Rétvári Bence
10/04/2025 09:16
| Szerző: Klubrádió
| Szerkesztő: Bárkay Tamás
Kell az internet is, amiben a túloldal most jobb, mint mi” – jelölte ki az irányt.
A Tisza Párt gyors előretörése egyebek mellett arra vezethető vissza, hogy gyenge volt az ellenzék, valamint hogy Magyar Péter jól használja a közösségi felületeket – mondta Rétvári Bence egy albertirsai lakossági fórumon.
A KDNP-s belügyi államtitkár egyebek mellett kifejtette: „a kiindulópont a parlamenti ellenzék állapota volt. Végleg kiderült róluk, hogy nem a legélesebb kések a fiókban. Így a baloldali politikusok helyett a baloldali média képviselői lettek a fő ellenségeink. Ők aztán pár hónap alatt lecserélték a korábbi ellenzéki sztárokat Magyar Péterre.”
„Magyar készségszinten használja a közösségi médiát, ez az erőssége. Ha meg akarjuk nyerni a jövő évi választást, sokkal aktívabbnak kell lennünk a Facebookon. Nem tudjuk az előző kampányok győztes stratégiájával megnyerni ezt a választást. Továbbra is fontosak lesznek a fórumok, a kopogtatások és a mozgósítások, de nem elegendőek. Kell az internet is, amiben a túloldal most jobb, mint mi” – jelölte ki az irányt Rétvári, aki arra biztatta az egybegyűlteket, hogy osszák meg minél többször a fideszes politikusok és véleményvezérek posztjait – írta a 444.
A Fidesz bő kilenc hónap alatt – tavaly június is idén március közepe között – 1,1 milliárdot vert el politikai hirdetésre a Meta-rendszerében, ahová a Facebook is tartozik. A Tisza ugyanott, ugyanannyi idő alatt 28 milliót költött.
Egy ma ismertetett kutatás szerint a biztos szavazóknál 51-37-re vezet a Tisza a Fidesz előtt, nemrég a Demokrata főszerkesztője, Bencsik András is kifejtette aggályait a Magyar Péter lendülete kapcsán.
