„Klubrádió“

Vigyázat! Hamisítják a Facebook kriptovalutáját.

Van-e a cipzárra szavatosság? Ha igen, mikor érvényesíthető? Vagy fogadjuk el azt a boltosok szájából gyakran elhangzó mondatot, hogy cipzárra és kopó-fogyó alkatrészekre nincsen garancia?

Mobilparkolás: létezik-e ott is a türelmi idő? És ha igen, mennyi és mikor? Illetve hogyan tudunk ezzel érvelni, ha jogtalanul büntetnek meg?

Egy újabb zavarosban halászó pénzügyi szolgáltató csoportot büntetett meg az MNB. A lényeg, hogy nem az ügyfél, hanem a saját zsebük érdekeit nézve ajánlottak biztosítási termékeket. Miért veszélyes ez?

Szépségápolási terméket vásárolt valaki, egy olyan cégtől, amelyik azt hirdette magáról, hogy 18 napig meggondolhatja magát a vásárló, és ha nem elégedett, visszaküldheti a terméket, és visszakapja a vételárat. Mégis több hete nem küldik vissza a vételárat. Mi a lehetőség, hol hibázott a vásárló, és hol a bolt?

2020. február 13. Nívó - a minőség magazinja (2020. február 13., csütörtök 14:00)
49:40
00:00
Műsorvezetők: Törtei-Takács Kriszta Szerkesztők: Törtei-Takács Kriszta