Köszönjük, hogy támogatják a Klubrádiót
A lényeg

Fizetett hirdetések nélkül elvesztette nézői 96 százalékát a Harcosok órája

10/10/2025 17:29

| Szerző: Klubrádió

Töredékére zuhant a Harcosok órája videóinak nézettsége, amióta október 6-tól a Meta leállította az Európai Unióban a facebookos politikai hirdetéseket – írja a Telex.

A hirdetési stop óta lement négy epizód nézettsége átlagosan 6500 volt, míg az azt megelőző 15 rész átlaga 182 900 – ez azt jelenti, hogy egyik napról a másikra eltűnt a nézők több mint 96 százaléka. Pedig a vendégek a nagy összeomlás előtt és után is a Fidesz első vonalas, legnépszerűbb arcai voltak – jegyzik meg a cikkben.

Vagyis  a hirdetésmentes időszak kezdete óta sem Kövér László, sem Nagy István, sem Szentkirályi Alexandra, sem Szijjártó Péter nem tudott a Harcosok órájában erős nézettséget produkálni. Úgy tűnik, a műsor nézettségét idáig hirdetésekkel tartották magasan, most azonban az látszik, hogy az organikus elérés minimális.