„1%

Témáink:

 

-  A múltkor azt próbáltuk megfejteni, hogy mit jelent egy mobilszolgáltatónál az, hogy korlátlan. Most egy másik történetetvettünk át alaposan. Az előfizető megvette az ott létező legdrágább csomagot. Tavaly meg is hosszabbította hűségét. A szolgáltató viszont azóta megváltoztatta az ÁFSz-et, és kivezette ezt a csomagot. A fogyasztó pedig most megveheti sokkal drágábban ugyanazt. Lehet, hogy tényleg ennyire egyszerű, és ennyire kiszolgáltatottak lennénk?


- Hogyan zajlik ebben az időszakban a kárbejelentés? Mennyire csúszhatnak az ügyek, vagyis mennyire kerülhetünk hátrányba?

- Ha elmegyünk a körzeti orvoshoz, és tesztet kérünk, biztos, hogy a körzeti csinálja meg? Esetlegesen le vannak szerződve más laboratóriumokkal?
Mire figyeljünk, ha olyan tesztet kérünk, amit TB-re már nem tudunk igénybe venni? Hol kaphatunk erről tájékoztatást? Ha tudomásunk van arról, hogy kivel áll szerződésben a körzeti orvos, akkor lehet, hogy olcsóbban is hozzájuthatunk a tesztekhez, illetve könnyebben érvényesíthetjük szavatossági igényünket!

- Tavaly sokkal kevesebb volt a baleset. De ez hol jön vissza nekünk? És mi van azokkal akik szeretnék visszakapni a tavalyi biztosításukat, miután nem mentek sehova?

2021. április 01. Nívó - a minőség magazinja (2021. április 01., csütörtök 14:00)
52:28
00:00
Műsorvezetők: Törtei-Takács Kriszta Szerkesztők: Törtei-Takács Kriszta