Kitűnő hírnevet szerzett a Klubrádió, mint márka – Superbrands-díjat kaptunk - 2009.05.19
A márkák Oscar-díjaként jegyzett kitüntetést független szakértőkből álló zsűri ítéli oda. Egyszerre értékelik magát a céget valamint a tevékenységet kifejező név karakterét meghatározó elemeket. Így döntik el, melyik márka (vagyis brand) szerzett kitűnő hírnevet a saját területén.
border=0
border=0 border=0

A Superbrands egy 1995-ben Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására létrehozott szervezet. Mára a világ 44 országában működik. A Superbrands-státust független szakértői bizottság adományozza az általa a cím viselésére méltónak ítélt márkáknak, amelyek ezzel elnyerik a jogot, hogy részt vegyenek a Superbrands Programban.

A Superbrands Szervezet egyik legfőbb törekvése, hogy a legerősebb márkák meghatározásával, történetük, sikereik széles körben történő bemutatásával a márkaépítés jelentőségére irányítsa a figyelmet.

Hazánkban 2004-ben jött létre a Superbrands Program. Az új kezdeményezés szakmai körökben aratott gyors sikerét a Magyar Public Relations Szövetség, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége, a Magyar Reklámszövetség, valamint a Márkás Termékeket Gyártók Magyarországi Egyesületének támogatása is elősegítette. Több mint tízezer márkából a zsűri döntése alapján összesen 400 nyerte el a Superbrand titulust. A díjazottak teljes listáját általában a novemberben megrendezésre kerülő Superbrands Magyarország Gálán hozzák nyilvánosságra.

(Klubrádió)