Cáfolja a TV2, hogy titkolná reklámbevételeit - 2017.03.01
Előzőleg a 24.hu azt írta, az Andy Vajna féle TV2 nem adott le piaci adatokat arra vonatkozólag, mekkora reklámbevételekre tett szert, így idén nem tudják bemutatni a magyar televíziós reklámpiac tavalyi adatait. A TV2 erre reagálva közölte, visszautasítják a vádakat.
A portál forrásai szerint ennek oka, hogy még véletlenül sem szeretnék, ha kiszivárogna, mekkora állami reklámbevétel folyt be hozzájuk, így viszont nem sikerült pontos adatokat közölni a teljes tévés piac nagyságáról. 

Annyi azonban látszik, hogy több mint 12 százalékkal nőtt tavaly reklámköltések értéke.
A TV2 visszautasítja a vádakat, ezt közölték

"Ma több sajtóhírben megjelent, hogy a TV2 Csoport nem szolgáltatott adatokat a 2016-os reklámköltésekről. Ez nem felel meg a valóságnak, a TV2 Csoport a korábbi évek metodikáját követve a megadott határidőre közölte azokat a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) által kijelölt EY-jal (volt Erst and Young).

Tehát, az hogy a szakmai szervezetek a mai napon nem kommunikálták a televíziós piac változását, nem róható fel a TV2-nek. A kérdésre az MRSZ és a MEME illetékesei tudják megadni a választ.„
(24.hu/Klubrádió)
Cikk küldése e-mailben »Nyomtatható cikk »
FÓRUM: Új téma indítása »
HÍREK
MŰSOROK
MUNKATÁRSAK
MÉDIAAJÁNLAT
IMPRESSZUM

Az Ön e-mail címe:
English
Válassza ki, melyik mûsorra kíváncsi!
Pálinkás Szűts Róbert
Válassza ki, melyik műsorvezetőre kíváncsi!
Látszólag most egy kitűnő kollégámra, a több mint három éve elhunyt Bächer Ivánra fogok emlékezni »
KÖZLEKEDÉS
GAZDASÁG
HADD SZÓLJON
BULVÁRIA
VILÁG
VÉLEMÉNY
HÍRFORRÁS
English
2009-ben superbrand lett a Klubrádió
Díjat nyert a Klubrádió!
2015
Elérhetõség: 1037 Budapest, Bokor u. 1-3-5., Fax: 437-6738
Hallgatói telefonszámok: 2406-953, 2407-953, 30-3030-953, SmS szám: 30-3030-953
Fórum házirend », Jogi következmények és adatvédelmi politika »